src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Immortal Sin...

 

För ett tag sedan gick stömmen här hemma, första tanken var "Jaha, nu har jag inte betalt elräkningen?".
Kollade i trapphuset och såg att det var hela huset som var utan, detta är inte heller första gången det händer.
Undrar vad som kan vara fel och varför ingen gör något åt det?!
Hur som helst är allt tillbaka som det ska, men det är lite läskigt och frustrerande.

Påminner också om hur sårbara vi faktiskt är med!!

Gårdagen var en riktigt slappardag, kanske inget ovanligt men så vart det.
Mot kvällen/natten vart jag rastlös och energifull, inte lätt att vända på dygnet.
Passa på och njuta av dagarna nu som man kan fortsätta med detta, för sen börjar ju allvaret med jobb och liknande så ja.

Dagen idag har jag planerat in en film och kanske även äta något gott, vet nog exakt vad jag ska göra.
Korv i ugn med spagetti och fördelen med det är ju att det räcker mer än en dag.
Sen får vi se vad denna dag kan bjuda på för underbara äventyr.

Tänkte om man skulle försöka hitta på något kul här i bloggen för er läsare, frågan är vad bara!
Förslag???

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn