src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Over The Top...

 

Har då och då berättat för er när mitt liv varit svårt och jobbigt här i bloggen?!
Nu tänkte jag berätta för vad som hänt den senaste tiden, och då är det positiva grejor.

Har haft en längre tid en bra och stabil känsla i min kropp och härligt flyt, det är mycket skönt.
En del positiva ting poppar upp längst min väg.

Senast i dag, för jag har varit på Arbetsförmedlingen där det var info följt av intervju med ett företag.
När infon var slut så kom frågan om vem som ville börja, jag sa laddat "ta mig".
Har tidigare sökt till företaget men då fanns det inte någon plats men nu verkar det vara en öppning, och efter som jag tidigare jobbat med liknande uppgifter så bör jag ligga bra till?
Hur som helst så funkade det hela bra och spontat sa dom att jag var intressant för dom att komma och testa (som det oftas nu för tiden ser ut, i två veckor).
Så antagligen bör jag få ett svar om allt inom en snar framtid och även veta startdatumet men det ser ut att bli lite senare.

Sen väntar jag på mina skattepengar som bör komma in under veckan, det blir ett skönt tillskott i kassan faktiskt.
Och ni kanske minns att jag berättade om att jag bytte nummer med en tjej när jag var på Skadiateatern?
Hur som helst har vi haft lite kontakt via sms, och idag ser det kanske ut som att vi kan ta en fika eller liknande, spännande värre!!

Snart är det dags att dra till SRF också och jag är taggad satan, det ska bli både kul och skönt!
Komma bort lite och bara njuta av fint sällskap och underbar musik ett par dagar, kommer säkert vara som en zombie sen ett par dagar efter, men det är det helt klart värt!!

Ja, som ni ser händer det en del kul just nu och många bollar i luften som man väntar på ska landa och se vad det blir av.
Som vanligt håller jag avvaktande distans och ropar inte hej innan jag är över bäcken.

Med detta vill jag också säga: "Ge ta mig fan aldrig upp, utan kämpa för det du tror på. Tills slut når du ditt mål".

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Liie

vilket härligt inlägg! hoppas du får jobbet och ha de så jäkla grymt på srf! :)

2011-06-07 @ 13:44:46
URL: http://liie.se
Postat av: Flickvall

Fan va skönt mannen att saker verkar lösa sig! :D

2011-06-07 @ 14:19:43
URL: http://flikklevall.blogg.se/
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Drar du ner idag eller imorrn. Den här dagen går så låååångsamt - åker ner med tjejpolarna imorgon. Killen och ett stort gäng åkte ner idag med militärtältet. Längtar så efter festivalfeeling!

2011-06-07 @ 16:09:56
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, vad roligt att "höra". :) Riktigt positiva nyheter!



2011-06-07 @ 22:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn