src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Present Is?...


Ni vet ju redan vad jag ska skriva idag?
Att jag och Kevin var i parken och njöt av solen samt träffa lite roligt folk som man samtala.
Ja men då så, för det var precis så det var.

Efter parken gick vi till Wallmans och käka och resten av dagen så mös och slappa vi samt kolla på Fotbollen, Kevin la sig efter första halvlek.

Kollade vidare och sen vart det lite poker och det gick bra, vilket är mycket skönt.
Vart lite tv och sen sängen, en helt vanlig dag med andra ord.

Dagen som är idag är som vanligt inte planerad, men det blir nog liknande mönster skulle jag kunna tänka mig, det gäller att passa på och njuta av solen och sommaren medan man kan, inte sant?

Annars känns så där bra ännu, och det är bara njuta av det med så klart.
Man vet aldrig när det vänder.

För er som vill kolla in vädret inför SRF så rekomenderar jag yr.no.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn