src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Spell...

 

Igår var en riktig slappardag, vaknade runt ett.
Ni förstår dagen innan kom min underbara vän från Stockholm hit för att umgås med mig, trotts att jag hade tidigare planer så körde vi på i gammal stil.
Senare på kvällen fick jag ett ursäkts sms från personen i fråga och jag vart förvånad för i ärlighetens namn hade jag inte räknat med att höra något alls.
Synd som fan att det skulle bli som det blev för jag gillade (gillar) personen i fråga, men nu orkar jag inte bli dissad mera.
Så enligt mig ligger bollen hos denna person, jag kommer inte göra mer åt det hela som det känns nu.

Hur som haver så roade vi oss med Wii och öl samt musik, när vi gav upp var klockan runt sex på morgonen.
Det är som dom säger, tiden går fort när man har roligt!
Tur är väl det för då slapp jag som sagt tänka på det lite mer tråkiga.

Nu idag är det midsommar och då är jag bjuden på en fest med folk som man inte träffar allt för ofta så det tror jag blir riktigt kul och bra.
Även om jag innerst inne kanske är lite låg men detta ska så klart inte hindra mig från att roa mig själv, gå vidare i livet är något jag kan sedan länge.

Är ni mina kära läsare tävlingsugna???
Kolla då in inom en snar framtid för en ny spännande tävling här på bloggen!

Glad Midsommar!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn