src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Toys In The Attic...

 

Igår var det verkligen toppen väder ute, så efter skola och mat gick jag och Kevin till parken, där träffade jag på "Rockerfarsan". Vi satt där och snacka medan kidsen sprang omkring och lekte, det var väldigt avslappnande och skoj.

Och det var inte det enda roliga som hände igår, när jag precis hämtat Kevin från skolan så träffa jag på en annan gammal bekant som jag snacka en del med samt att jag fick en del personliga positiva mail. Bra tajming.
Roliga sms har jag för den delen också fått.
Känns som det mesta flyter på och det är bra.

Men som alltid har jag ett vakande öga över min axel efter ondo, är det något jag lärt mig så är det att man aldrig ska ta ut något i förskott.

Humör och energi är bra hos mig som sagt men tankarna är ofta någon annanstans, vart är svårt att säga då dom är snabba men jag lovar er att en hel del av dom är redan nu på SRF.

För er som ska dit och vill kanske ses (samt många andra hårdrockare från Norrk.) kan komma på Lördagen kl 13:30 framför öltältet mot Swedenrock stage sidan.
Hoppas så många som möjligt kan närvara för en trevlig stund.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Skoj med träff - det ska jag memorera!

2011-06-01 @ 12:25:52
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn