src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Äntligen Hel Igen...

 

Ni som följt min blogg nu ett tag kanske redan vet att jag har en passion för prylar att samla på?
En gång i tiden hade jag denna vackra Norrlands Guld halsduk, men en dag djupt inne i dimman så tappade jag den tyvärr.

Sedan dess har det varit ett stort hål i mitt hjärta av saknad och sorg, kollade in en gång på Tradera för länge sedan och hittade en då, men vart överbudad i sista stund.
Fick för mig för ett tag sen att kolla in där igen.
Gissa vad jag hittade?

Denna gång klickade jag på direktköp, ville inte ta risken att förlora igen.
I går hämta jag min skönhet!

 I förpackning och allt, jag svävar på moln just nu och är äntligen hel igen.
Inga mer sömnlösa nätter i oro över denna underbara pryl.

Underbart!!

Med andra ord, ser ni en chans... ta den, i morgon kan det vara försent!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Flickvall

Haha, lagom knäpp anekdot det där :P

2011-03-24 @ 18:06:47
URL: http://flikklevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn