src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Charlie Sheen Har Fått Sparken...

 

Skaparna bakom ”2 ½ män” har fått nog och Charlie Sheen har fått sparken på grund av sitt vilda leverne.
I måndags meddelade Warner Bros att skådespelaren måste lämna serien med omedelbar verkan, rapporterar Tmz.

Där framkommer också att tv-kanalen vid upprepade tillfällen ska ha försökt att få Charlie att checka in på rehab, men att han vägrat samarbeta. Lösningen var då att säga upp samarbetet.

Enligt Tmz ska skådespelaren först ha blivit rasande eftersom han fick reda på sin hastiga uppsägning bara minuterna innan omvärlden.

— Jag fick ett meddelande eller något sånt – de här killarna är såna kackerlackor att de inte ens hade anständighet nog att ringa mig, hälsade han till Access Hollywood strax efter att han fått veta vad som hänt.

— Jag har lagt fem miljarder i deras billiga kostymfickor och är det här den j*vla respekt jag får? Det är bedrövligt och de borde skämmas, sa en ursinnig Charlie på måndagen.

Senare på måndagen höll Charlie en improviserad presskonferens på ett tak på en hög byggnad inför väntande paparazzifotografer och hade då ändrat uppfattning.

— Jag är fri, äntligen fri, hälsade han då, och viftade vid ett tillfälle med en machete.


Vad som händer med ”2 ½ män” nu återstår att se då bolaget ännu inte beslutet om serien kommer att fortsätta utan Charlie.
Samtidigt har skådespelaren startat en egen webbtv-show vid namn ”Sheens Korner”.
Programmet sänds ifrån Charlies hem i Kalifornien och det första avsnittet hade över en miljon tittare.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Fred

Ha ha, han lever hårt gamla Charlie!

2011-03-09 @ 23:15:57
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Zolyra

Att fortsätta serien utan honom tror jag är dödsdömt. Lika bra att lägga ner och fokusera på nytt istället i så fall.

2011-03-10 @ 14:02:15
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: CrimsonAnna

Jag instämmer helt med Zolyra. Serien har ändå börjat gå lite på tomgång.

2011-03-11 @ 09:08:49
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn