src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Children Of The Grey...

"Deep within our hearts
Within our minds
Within our souls
Within these, times
We finally found the day,
To take us through the night
"
 

Gårdagen var inte så kul då jag fick sitta i x antal timmar för att fixa med min dator, men nu är den igång och tickar som den ska igen vilket är skönt.
Senare på kvällen mös Kevin och jag samt så kolla vi på hockeyn med, blir så besviken och irreterad på Djurgården just nu då dom inte spelar som dom ska, sen kan man ju tycka att chanser som det bjuds på borde tas till vara vilket i detta fallet Luleå gjorde.
Eller som det så fint heter "Pucken studsa inte DIF´s väg".

Nog om sport och hockey, kännt mig lite låg mer eller mindre hela veckan och saker har gått i mot mig, idag vakna jag upp med nyfunnen energi och vilja.
Underbart...

Fredagen får man se vad den bjuder på men det blir en bra sådan och just nu skiner solen varmt och skönt där ute.
Kanske man borde ta vara på den?

Övrigt i bloggen så är jag mer eller mindre tillbaka igen vilket jag hoppas kommer märkas och synas, kommentarer väller in vilket håller både ångan och viljan på topp.
Detta tackar jag för.

Framtida inlägg och liknande finns i huvudet och dessa kan man väl inte missa?
Tänkte väl det!
Bloglovin' meddelar dig när någon av dina favoritbloggar har skrivit ett nytt inlägg.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn