src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Forever And One (Neverland)...

"Here I am,
Seeing you once again.
My mind's so far away,
My heart's so close to stay...
"
 

Det är inte mitt fel att jag valde denna bilden idag, det var diskutuinen på Facebook som gjorde det hela.
Där diskuterade vi Ferrari och ja...

Fredagen är här och jag är konstigt peppad för den kommer bjuda på bra och kanske även spännande äventyr.
Och gårdagen var lagom seg och intet sägande med slappande och film, sen ringde jag lite samtal för att förändra min framtid, tyvärr gick det inte hela vägen men jag ger inte upp för det utan ringer igen samt nya.

Ungefär så här är det just nu:
"I have worked for nothing, slaved in vain
All those years that I've been pushed around
They better watch their backs now, those who gave me pain
'Cause vengeance screams their names tonight
"

Fan, nu tappa jag tråden också.
Ber om ursäkt.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Zolyra

Haha these days we can all blame facebook! :P



Trist med samtalet, men helt rätt inställning där. Give them hell ;) Nej men jag håller tummarna i vilket fall som helst.

2011-03-04 @ 12:57:57
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: Flickvall

Sv: Tackar, det behövs.



Det är rätta takter, inte ge upp!

2011-03-04 @ 19:55:50
URL: http://flikklevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn