src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Hinner Inte Med...

 

För er som undrar vad som hände med bloggen igår så kom först detta meddelande när jag bloggade "500 Internal Server Error" ganska tätt följt av "Just nu har vi problem med strömförsörjningen i vår datahall. Vi jobbar på det".
Och där gick allt åt helvete och jag bestämnde mig för att bloggen fick "utgå".

Visst är det lustigt, så fort inte internet eller saker där fungerar så känner man stor frustration över det hela och du har helt plötsligt tusen saker du bara måste göra som i sin tur försvinner lika fort så fort internet fungerar igen.

Men nu är det inte det jag ska berätta om, i Tisdags var jag i Cloetta Center och såg mötet mellan LHC och Djurgården.
Jag var där med mitt X, Kevin och hans Mormor.
Det var en mycket bra match som Djurgården höll i två perioder, i den tredje då dom ledde med fyra noll så fick dom för sig att försöka försvara ledningen och bara backa hem, ett recept som vi ser allt för ofta och som inte fungerar bra, detta resulterade i att dom också släppta in två mål och matchen slutade fyra två till Djurgården.

Det var sjukt kul att vara på plats och vi satt kanon bra där på familjeläktaren, vi hade en lite egen hejarklack och fick skumma blickar av LHC folket, men det är smällar man får ta.

Nu till bilder från matchen som även innehöll ett bråk.
(Ursäktar kvaliten på bilderna då dom är tagna med min mobil)


















Här är också ett klipp på bråket.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Annely

SV: Hahaha, tackar! ;)

2011-03-03 @ 12:03:17
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/
Postat av: Flickvall

Ah! Lite härligt hockeybråk livar upp!

2011-03-03 @ 12:43:01
URL: http://flikklevall.blogg.se/
Postat av: Zolyra

Jodå, var mycket irriterad igår över att bloggen/bloggarna inte fungerade som de skulle.



Skönt att hockeymatchen var bra och piggade upp åtminstone :) Själv är jag mer för fotboll ;P

2011-03-03 @ 12:56:27
URL: http://zolyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn