src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Perennial Quest...

"The journey begins with curiosity
And evolves into soul-felt questions
On the stones that we walk
And choose to make our path
Sometimes never knowing
Other times knowing too much
"

 

Igår kände jag absolut inte för att blogga så då gjorde jag inte det helt enkelt, hade absolut inget att skriva om kände jag hur jag än försökte och kanske även ville.
Men det var en bra Söndag även om den välkända Söndags känslan fanns där och senare så åkte tyvärr också Djurgården ur hockeyn, men jag är väldigt stolt över vad de presterat.

Resten av kvällen låg jag bara i soffan och glodde på TV´n och fann att det fanns väldigt lite att se, men hitta lite filmer och annat men då blir man bara irreterad på all reklam.
Ja, jag antar att det bara var "en sån där däg" för idag är jag lite mer peppad.

Kommer säkert bli en underbar vecka med Kevin här hemma samt att han har lite studiedagar så då får vi lite extra tid hemma och i hop.
Ser fram i mot denna vecka lite, och jag ska då med detta ta tag i jobbsökandet igen och köra stenhårt på detta.

Finns det nått mer?
Nja, vet inte och tror inte det... Får återkomma i sådana fall.

Tack för ni finns och lyssnar på min kära läsare.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn