src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

When The Crowds Are Gone...


Till dagens Fredagstema får ni nog höja volymen lite samt tänka lite extra.
Inte för det är så jävla svårt och bara lyssa och se en video utan jag ska ge er lite ledord från texten också så ni förhoppningviss är där jag är när jag ser och hör denna.

"I don't know where the years have gone
Memories can only last so long"

"And the things I never knew
When the skin is thin, the heart shows through"

"Where's the lights, turn 'em on again
One more night to believe in them"

"The story's over when the crowds are gone"

Där lämnar jag er med era sinnen och tankar samt kommentarer till detta.

Ta det lugnt där ute i dimman mina kära läsare så ses vi igen en annan dag....
Tack!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn