src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Club Tristesse...

 

Vill börja med att rekomendera två inlägg som hittas HÄR och HÄR, dessa innehåller kort på mig.
Det är ganska sällan jag lägger ut kort så där med vill jag upplysa om dessa igen så ni inte missat dem.

Gårdagen var underbart fin och härlig, när Kevin kom hem så satte vi oss på balkongen ett tag och njöt av den fina och härliga solen.
Sen vart det hockey dags, och det gick bra för Sverige igen och i kväll smäller det mot Kanada.

En helt vanlig diskution under Hockey VM.
Jag: - "Jag tycker Sverige kan sätta en balja nu"
Kevin: - "Men dom spelar ju inte med blajor heller!"
Kevin: - "Du är ju knäpp pappa"

Jag kommer ha Kevin lite extra nu denna vecka och det känns helt okej för då blir man ju allt som oftas lite mer aktiv på olika plan.
Och efter denna helg så känns det extra bra också för jag fick exakt den egen tid som jag behövde.

Tror detta får räcka som inlägg.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn