src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

For The Iron Cross...

 

Jag är säker på att du kommer och går med i maskeraden, under den svarta och tomma himmelen.
Ni nådde morgondagen, men den är mer den samma.
När du hör det pris de betalat så är jag säker på att du kommer och går med i maskeraden.
Frenetiska dockor på ett snöre är vad ni är.

Täck för dina ögon från det stora bedrägeriet, halvsanningar, inte den större bilden.
Här är jag ensam igen, i mitt mörklagda rum.
Minnen från de långa försvunna dagarna som en slav.

Men jag lever.

Fångad i en förlorad värld av brutalitet, säga vad man vill men jag vet sanningen när det kommer till sort.
Vem är du att ifrågasätta min uppriktighet?
För nu är du högt på dig själv!
Du når stjärnorna, illusionerna och drömmarna.

Jag lever!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn