src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Grimgoths Motörhead Shiraz Tävling - Resultatet...

 

Nu är det dags för det ni alla säkert väntat på, det är dags att avslöja vinnaren i min grymma tävling!
Men innan jag gör detta vill jag passa på att ännu en gång tacka SCM för att dom sponrade med dessa grymt snygga glasen.

Sen vill jag tacka alla deltagare som var med att tävla, samt er bloggare som skrev och länkande under tävlingen (fast man inte behövde göra detta).

Alltid lika svårt att hitta en vinnare så jag plockade ut dom med alla rätt samt med motiveringar, sen fick en spännande lottdragning avgöra det hela (se videon nedan).

Nu till dom rätta svaren:

1. Vad står SCM för?
Svar: Scandinavian Concessions Management.

2. Vad heter bolaget som ligger bakom vinet Motörhead Shiraz?
(Producent)
Svar: Broken Back Winery.

3. 3. Vilket år bildades Motörhead?
Svar: 1975.

4. Vad heter Motörheads maskot?
Svar: Snaggletooth.

5. Vad kallas prickarna över o:et i Motörheads logga?
Svar: Rock dots (Har även godkänt andra alternativ så som metal umlaut, trema, heavy metal umlauts, heavy metal prickar.)

6. Hur många artister inkl. Motörhead finns det i SCM´s webshop?
Svar: 15st (Jag räknade inte med Stockholm Horse Show).

Stort Grattis till vinnaren, misströsta inte ni som inte vann.
Det kommer säkert inom en snar framtid en ny spännande tävling.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Grodan

Men va faaaaaaaan :((((

2011-05-31 @ 11:15:02
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Liie

men duuuu. grupper kan väl ändå inte räknas som artist??



sv: huhu nä ja lär nog ligga och sörpla nå gott på nåt hotell/nån camping medans deicide spelar, de va verkligen inte min grej :p

2011-05-31 @ 19:30:20
URL: http://liie.se
Postat av: Grimgoth

Liie:

Ang. Deicide misstänkte jag det.



Ang. tävlingen så förstår jag hur du tänker, men jag tänkte grupper/artister och ställde frågan på ett sådant sätt så det framgick. (tyckte jag)

"Hur många artister inkl. Motörhead finns det i SCM´s webshop". Frågar efter artister och har med gruppen Motörhead i räkningen.

Är du med?



Tyckte förövrigt du var en väldigt bra deltagare och hade nog med dig i räkningen om jag inte minns fel nu.



Hoppas du är med på min linje och deltar med nöje i framtida tävlingar!

2011-05-31 @ 19:43:43
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Emmelist

FUUUUUUUCK!!!!!!



Men grattis till han som vann! :D

2011-06-01 @ 01:47:49
URL: http://www.emmelist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn