src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

No Sleep Till Brooklyn...

 

Kollade runt på Facebook igår och insåg att jag inte hade någon musik med The Beastie Boys så jag kollade runt på Youtube, Girls, (You Gotta ) Fight for Your Right (To Party), No Sleep Till Brooklyn och Sabotage.
Har jag glömt någon?

Hur som helst var det en bra dag för mig och Kevin, medan jag lagade mat så var Kevin ute på gården och jag måste bara säga att jag gjorde en perfekt kryddad köttfärssås igår, satan så nöjd jag vart och gott var det också.
Vi slappa sedan mesta dels av kvällen.

Det var senare på kvällen som jag också tog mig tid och ro för mitt "Specialinlägg", det gick faktiskt bra och hela 666 ord vart det innan jag tog paus.
Nu ska bara lite mer fakta in samt att säcken ska knutas ihop, sen ska allt kollas igenom en sista gång innan publicering här på bloggen.
Tänk vad ett litet inlägg kan göra underverk!

Fredagen som ligger för fötterna kommer nog bli bra, ska nog ta lite egen tid och bara försöka njuta lite av livet.
Kevin kommer vara på egna äventyr så han kommer ha det bra, så då kan jag slappna av och försöka lappa i hop mig lite efter törnar man fått.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: lisa bjernhagen

sv: Jo, nog är det sant! Att man ändå väljer att vara otrogen mot sin partner borde ju spela in på något mer psykologiskt plan.

2011-05-06 @ 10:21:57
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn