src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Not Unlike The Waves...

 

Vet inte vad jag ska skriva eller berätta, helgen var bra och jag minns inte så mycket av den längre.
Veckan har börjat bra och man har varit på möte på skolan för Kevins överlämnings samtal.
"I Could Have Been A Dreamer" är en fras som jag kommer och tänka på, känner mig hemma där.
Precis som säkert många andra, "Hej, och välkommen till min värld...".

Men det går jätte bra för han i skolan och han verkar trivas, så jag tror allt blir bra.
Under dagen/kvällen kommer man också få snacka och träffa en polare och det ska bli skoj och kul, hoppas då att få reda på massor av nya och spännande planer.
Så vi får väl se hur allt blir med den saken.

Som sagt jag vet inte vad jag ska skriva eller berätta.
Fan va tråkig jag känner mig...

Något måste hända och ske, annars blir jag tokig snart.
Får hitta på skojiga saker med Kevin, det brukar få mig på bättre humör.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Achilles

Hell - o tänkte fråga då jag o tjejen också driver en metal blogg. vad har du för affiliate program om du nu har ett sådant? Såg att du har rätt många banners för reklam på metalgrejor. Ha det gott

Vobiscum Sathanas

2011-05-18 @ 12:53:04
URL: http://achillesblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn