src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Sepultra - Kairos - NY...

 

Sepultra kommer den 24 Juni att släppa sitt nya album "Kairos" i Europa, och den 12 Juli i U.S.A.
Även om det enligt min mening var bättre förr kanske detta kan vara värt att kolla in? 



01. Spectrum
02. Kairos
03. Relentless
04. Just One Fix (MINISTRY cover)
05. Dialog
06. Mask
07. Seethe
08. Born Strong
09.Embrace The Storm
10. No One Will Stand
11. Structure Violence (Azzes)

Sepultura - Arise (Album: Arise)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Tova

Jag tycker att du har en skitfin blogg!

Hoppas du fortsätter i samma stil!

2011-05-11 @ 07:15:51
Postat av: Grimgoth

Tova:

Tack ska du ha och jag ska försöka! ;)

2011-05-11 @ 07:16:52
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn