src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Shining - VII: Född Förlorare - NY...

 

Shining som är ett svenkt black metal band är nu skivaktuella med sitt sjunde album "VII: Född Förlorare" som släpptes den 25 Maj.
Dom har även släppt sin första video till låten "Förtvivlan, min arvedel". (Självklart bjuder jag på den ocencurerade versionen)



1.Förtvivlan, min arvedel
2.Tiden läker inga sår
3.Människa o'avskyvärda människa
4.Tillsammans är vi allt
5.I nattens timma
6.FFF

 
Shining - Förtvivlan, min arvedel (Album: VII: Född Förlorare)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Ha en riktigt bra helg! :-)

2011-05-27 @ 22:03:22
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Rockerfarsan

Cool video, bortsett från när han skär sig :-/

2011-05-28 @ 10:01:15
URL: http://Rockerfarsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn