src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Greatest Fight On Earth...

 

Tänker ens inte diskutera denna bild och du har inte kommit till en sportblogg.
Det jag tänkte säga är att stå upp för ditt lag/land i med och motgång.

Som ni redan förstår var det hockey för fulla muggar här hemma och en del ute tid med Kevin innan och liknande, det var med andra ord en skön och bra dag samt kväll.

Hopplöshet och håglösheten fyller min kropp som vanligt och jag undrar hur många gånger jag känt denna känsla i kroppen nu, med detta sagt är det lite extra svårt att kämpa i bland men jag försöker så gott jag kan.

Driftstörningarna på denna bloggportal har gjort att jag hamnat lite ur fas och hoppas dom fått ordning på detta nu, för det är lite irreterande när saker och ting inte fungerar som de ska.
Men man får vara glad att det funkar kanske?

Men allt löser sig nog till slut får man hoppas, vet inte vilket ben jag ska stå på just nu och hoppas detta lägger sig snart.

Och jag tänkte bara avsluta detta lite meningslösa inlägg nu.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn