src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The New Order...

 

Igår var det Fredag vilket innebär att det var fin fint väder ute så man kunde njuta av solen, senare var det allt från film till tv-spel samt Fredagsmys med Kevin.
På kvällen ägnade jag mig åt lite poker och ett par kalla, det var nice as hell.

Idag verkar det bli samma melodi mer eller mindre, det blir nog bra as hell skulle jag tro.
Tänkte också slänga ut samma fråga som just nu ställs av mig på Facebook, ännu har jag inte fått något svar och det verkar inte gå så bra, lika bra att köra den här också.

Får jag chans på dig?
[ ] Ja.
[ ] Nej.
[ ] Kanske.

Nu hoppas jag på svar men med min otur så lär det komma 0 intressanter.
Känns förövrigt lite bättre i mig och min kropp, kanske jag börjar sakta hitta styrkan igen, men jag hoppas inte för mycket så klart.

Nä, trevlig Lördag på er!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Clementina

Ja.

2011-05-21 @ 15:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn