src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Valborg...

 

Valborg firade jag i Stockholm hos min gamle goda vän som jag har där uppe, och allt började nog på vägen upp när jag stog och väntade på tåget.

 Tanken var som följde att det kan inte vara lätt att jobba på SJ med sådan här ledning, sekunderna efter såg jag en gammal bekant som jag gick fram och pratade med.
Vi följdes åt genom resan och satte oss vid några yngre killar som också visade sig vara väldigt trevliga.
Vet inte allt vi diskuterade för det var mycket, men en sak minns jag... Thin Lizzy låten vi aldrig kom på "No One Told Him", det är inte lätt att vara tankspidd.
Dom bjöd mig på en öl också vilket uppskattades.
Tack grabbar!!

 Förutom all öl och JD samt all annan alkohol som flödade fick jag äntligen låta mina smaklökar leka med denna härliga whiskey.
Den var helt okej, men mycket mer skulle jag inte vilja säga att den var.
Coolt som fan dock att jag är en av få som fått dricka den.

Och nu önskar jag jag hade mer bilder att visa men det har jag tyärr inte, är fan skit dålig på dessa resor och liknande som bloggare.
Men det visste ni ju redan?!

Hur som haver var det en underbar och härlig resa och vistelse, fick också åka hem utan att må illa och bara det är ju guld värt.

Igår hjälpte jag en polare att flytta, satan så tråkigt det är!
Men får man en platta öl för besväret är det svårt att tacka nej (iallafall för mig).

Nä, det får räcka så här.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn