src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Can You Dig It....

 

För er som kanske missat det så var jag uppe i Stockholm i helgen för att fira en polare som fyllde år.
Det var som vanligt trevligt och ett hårt race, sena nätter med öl, WII och skitsnack.
Sen hade dom också en lite "farsdag" grej i centrum där vi skulle handla, nämnligen att man fick testa på och köra grävmaskin.
Det var grymt kul att testa kan jag avslöja, ska se om jag efter hand lägga upp videon från det hela.

För er som väntar på att en vinnare ska dras i min tävling får vänta lite in i veckan då så många deltagare var med så allt måste kollas och dra dom lyckliga vinnarna.

Var en seg måndag men nu är det väl lite bättre, ska äta och göra lite annat nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn