src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Midnight Vice...


Fredagstemat är här med pompa och ståt!
Denna helg blir allt lite speciel då det blir säkert ett jäkla Hoola Bandoola.
Ska åka till storstaden Stockholm och härja fritt där för födelsedags firande, och inte av vem som helst utan en av mina närmaste vänner.
..."Beerdrinkers And Hellraisers"...

Så ta det lugnt mina kära läsare och besökare, så ska jag försöka göra detsamma!
Vi ses i dimman!!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn