src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Panic In The Pentagram...

 

Jag är eller har varit troligen den sämsta bloggaren att berätta om mitt liv nu och vad som händer i det?
Men det har verkligen varit så mycket annat så jag har i princip bara hunnit med att slänga upp mina sedvanliga nyheter som händer i vår metalvärld.
Men det kanske är också bra, jag vet inte?!

Hur som helst är snart veckan snart slut och det är skönt, ska verkligen försöka vila upp mig, men sen kollar man på helgens schema och inser snabbt att det kommer nog inte bli så.

Fredagen efter jobbet kommer jag och grabbarna från jobbet dra till en pub och ta en afterwork, Lördagen kommer det vara The Crash där lokala Heavy Shit förspelar för Bloodbound!
Satan va gott det ska bli...

Söndagen kan man ju redan nu räkna ut vad som kommer hända på den?!
Vila,Vila och åter vila...
Rapport från kvällen kommer troligen också så klart här på bloggen.

Sist men inte minst så får ni ju inte heller glömma min tävling sponsrad av Twins Crew
Även i framtiden som kan vara rätt nära kommer det nog också fler tävlingar.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn