src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Project Bokhylla...


Lördagen den 5 November 2011 är nu mer en historisk dag.
Det är nämnligen så här att för er som hängt med i bloggen och även er andra så klart att jag äntligen tagit tag i "Projekt Bokhylla".

Tanken om detta projekt har jag haft i mitt huvud i ca. 8 år, men då såg det helt annat än så som det faktiskt vart.
För vi hade ingen såg som kunde såga i vinkel, men jag är nöjd iallafall.

Nu är det inte helt färdig utan lite färg och små pill ska på så klart.
Dags för bilder från det hela?
Det var föresten jag, Kevin och en polare som byggde.

 En före bild.

 Nu har vi börjat såga.

 Verktygslåda är bra att ha.

 Chipsen och glasögonen var det Kevin som ville ha.

 Sågandet fortsätter.

 Det färdiga resultatet, som sagt är det lite små fix kvar.

Spännande va?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: anake

Bra jobbat! Härligt med en egenbyggd bokhylla :)

2011-11-07 @ 18:45:51
Postat av: Grimgoth

anake:

Tack, och eller hur!

2011-11-07 @ 19:10:58
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn