src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Ripper...


Välkommna kära besökare!
Idag är det Fredag och dags för Fredagstema här på bloggen.
Som vanligt har jag varit dålig på att blogga om mitt liv och alla dess äventyr, men jag ska försöka ta tag i det så fort det går.

Idag kan jag avslöja att det kom hem ett "hemligt" paket till mig från gruppen Twins Crew, med andra ord är det snart dags för en tävling IGEN här på bloggen inom kort?!

Kevin och jag ska snart se Lucky Luke och ta det lugnt så det får ni också göra där ute i dimman så ses vi snart igen!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hoppas ni fick en mysig kväll och att det var ett trevligt paket från mina vänner =)

2011-11-18 @ 23:26:58
URL: http://aurorasmamma.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hmm minst som 25?

men egentligen ser jag äldre ut alltså eller hur menade du där käre grimgoth?



=)

2011-11-19 @ 12:53:06
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn