src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Break The Spell...

 

En del har säkert hänt sedan jag satt här och skrev, minns inte allt men jag kan ta det jag minns.
Börjar nog med Fredagen (förra helgen).
Då efter jobbet drog vi ut på en afterwork och det var förbaskat kul kväll så klart.
Mycket snack och en del skratt, ja så som det brukar vara.
Fick två av mina kära kollegor att snusa ochså, en av dom var en gammal snusare som lagt av så man får vara nöjd med fördärvandet. hahaha

Lördagen var lite mer lugn i hemmets goda vrå med lite och och Jack Daniels åkte fram senare på kvällen också.
Mer att säga om den finns väl egentligen inte?

Söndagen var lagom seg men jag förgyllde den lite med en tripp till Media Markt då jag hört att det var rea på TV appareter.
Då man länge nog nu suttit och stirra på en tjock-tv var det dags att byta kände jag.
Sagt och gjort...

 ... och här den nya skönheten och jäkla nöjd är jag också så klart.

Men sen har jag fick jag en setback i Måndags med en riktigt seg och jävlig dag, så den "var bara".
Tisdagen som var igår hade jag mer energi igen och dessutom väntade en fin beställnig på dörrmattan också...

 ... Dessa skönheter dök upp ...

Så även en lättare överaskning låg där med som jag inte väntat mig...

 ... Härligt inte sant?

Lapis Lazuli (Musiktipset från min sida) är värda att kolal in så klart.

Idag då?
Jo det är bättre och vi har Onsdag, där med är det närmare helg och det är skönt!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

nja den här utmaningen skall inte innefatta porträtt av andra.

Det får köpas eller beställas eller att jag gör det gratis när andan och inspirationen och viljan faller på.



=)

2011-10-19 @ 18:19:40
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn