src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Grimgoths Eddie Tävling Resultat...

 

Nu är det dags för det ni alla säkert väntat på, det är dags att avslöja vinnaren i min grymma tävling!
Ganska många som vanligt som deltog vilket är otroligt kul så klart.
Alla kunde dock inte vinna, men jag har nu dragit en lycklig vinnare.

I stället för att avslöja vinnaren på gammal hederligt sätt och bara skriva ut den så gjorde jag en video som både avslöjar svaren och vinnaren, men väl valda låtar av Iron Maiden samt Doro.

Ni som också såg att golvet i min bild var från "Dance Of Death" albumet får en guldstjärna.


Sist men inte minst även ett stort tack till Rockmerch som var med och sponsrade denna tävling med.

Innan jag avslutar vill jag fråga några frågor till framtida tävlingar?

1.Var denna tävling kul?
2.Skulle du vilja se en liknande tävling igen?
3.Var den för svår/lagom/för lätt?

Har du förslag för framtida tävlingar?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Chief Rebel Angel

Whohooooo!

Yess, det där satt som

En jäkla smäck! :-)

2011-10-01 @ 21:14:27
URL: http://Metalyze.blogspot.com
Postat av: Janne Sundström

Kanontävling! Mer sånt tack!

2011-10-03 @ 12:13:18
URL: http://myspace.com/jasunsplace
Postat av: Vanadesse.

Men HELVETEEEE! Aja grattis till honom. ^^



Hon e från Norrköping så e kanske därför du känner igen henne.

2011-10-05 @ 19:14:55
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn