src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Mad For Crazy...

 

Vad ska man säga?
Vad ska man säga?

Återhämtat mig efter helgen både mentalt och kroppsligt, det var en mycket trevlig helg.
Fredagen kanske lite lugnare än Lördagen?
Snacka och träffa en av mina grannar på Fredag, inte de gamla välkända som jag säkert yrat om förr här på bloggen utan en annan.
Bara skoj!

Livet och arbetslivet knallar på, känns som man inte hinner så mycket som man vill men det är bara att göra det bästa av allt, och jag klagar sannerligen inte då det verkligen är skönt att ha jobb och bättre ekonomi än förut.
Jobbarpolarna är ett skönt gäng med så klart.

Bara köra på så gott som man kan och orkar, känner mig inte direkt nyskapande även om jag kan få mina snilleblixtrar.
Men jag rullar och det gör bloggen, skulle kanske vilja göra lite mer av annat?!
Men man får väl vara nöjd?

Kul också att sensaste tävlingen vart populär och uppskattad.
Och korten från konserten jag var på.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: T R O L L K V I N N A || Linnéa Johansson

SV: Ja, den är helt jävla awesome! ..Som resten av Behemoth's videor också är. =) -hihi

2011-10-04 @ 18:35:50
URL: http://trollkvinna.blogg.se/
Postat av: Lord Devilbat

Yeeeeah awesooome!!

2011-10-05 @ 12:31:48
URL: http://www.mingranne.se
Postat av: Micke

Låter som livet är gött! :-)

Rock on!

2011-10-06 @ 18:07:52
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn