src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Mistreated...


Kanske dags för mig att skriva lite om mitt liv igen?
Var väl ett tag sedan igen kan jag tänka mig efter som dagarna och timmarna bara tickar på.
Vart ska man börja?
Dom två senaste dagarna på jobbet har det funnits lite att göra och igår fick vi gå hem med betalning vilket inte är fel så klart, idag startade dagen med lite att göra men sen rullade det på bra och det var skönt så klart att göra på och ha att göra.

Men nog om jobbet, och mera "privatliv".
Söker fortfarande en människa som kan tänkas styra upp en php sida (grund) och sedan koppla det hela till ett Wordpress eller även kan komma med bättre och "enklare" förslag.
Har som sagt ett projekt som jag skulle vilja sjösätta, så är du en som kan/vill eller känner någon kontakta mig mer än gärna!

Annars händer det så klart en del i kulliserna, men än så länge är det lite tidigt att orda om dessa men ni ska veta så fort jag vet och saker går i lås.

Är positiv och blickar framåt och kör på och hoppas på det bästa kanske man kan säga i kort.
Får jag inte i gång mitt projekt så får vi se vad jag ska hitta på.

Hemligheter och hysch hysch men det är så det funkar för jag vill inte säga för mycket som vanligt som inte är 100%.

Äh, detta får duga!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn