src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Rainbow In Your Mind...

 

I Helgen har det varit full fart med Kevin, men ändå rätt lugnt.
Fredagen när han kom så köpte jag pizza åt honom och så mös vi mest framför TV´n som han för övrigt vart mycket överaskad av.
Sen på Lördagen så fick han pengar av mig, sen åkte vi ner til lstan och in på BR Leksaker så fick han välja vad han ville ha samt betala själv.
Det vart det ni ser på bilden och han vart mycket nöjd, sen gick vi och åt på pasta snäckan för att sedan åka hem och mysa vidare med lite chips och dipp.

Söndagen är nu här och han ska lämna min sida, och det är ta mig fan alltid lika svårt.
Men jag ska försöka sysselsätta mig så gott det går och kanske även se en film eller liknande.
Bara vara blir det iallafall, även om det vore nice att ha något att göra så man slipper tänka på att Söndagar suger.

Det var nog min helg i stora drag, hoppas ni haft en minst lika trevlig helg!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Kan tro att jag fick en bra start på veckan. Mötley till sweden rock!

2011-10-24 @ 09:56:19
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn