src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Ultimate Sin...


God Damn vilken video!
Jo jag är lätt nöjd över att jag halka in på denna för den hade jag nästan glömt!
Men nu är den här och från en kanon skiva (enligt mig) med Mr. Ozzy nämnligen "The Ultimate Sin".

Kevin är här vid min sida och vart mycket förvånad över den nya TV´n som nu mer finns i min lya.
Hur som helst så är det dags för mig att önska eder en trevlig Fredag och ta det nu lugnt där ute i dimman!

Tack för att ni finns kära läsare och besökare samt annat löst folk! ;)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Tack själv för att du finns! :-)

Ha en riktigt bra helg du också!

2011-10-21 @ 18:53:48
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn