src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Coverama Suprise XIIII...

 

Som ni säkert vet var det nu ett tag sedan jag körde denna "kategori" så det är med andra hög tid för det nu, och den verkar ju vara lika populär hos er läsare som förr.

Dags att sätta sig ner och njuta av ännu mer snygga omslag som pryder våra favorit cd´s.
Detta är bra!
Detta är kul och mitt i allt talar jag om vad jag själv tycker om dom!!

Vi kör!

(Kör ingen ranking om ni trodde det utan tar som dom är helt enkelt)
(Alla bilder är klickbara för lite större format)

 Aerosmith - Tough Love Best Of The Ballads
En röntgen plåt som omslag, varför har ingen kommit på detta innan?
Eller är det någon som gjort det?

 Avenged Sevenfold - Nightmare
Temat, färgerna och motivet!
Vet inte vart jag ska börja!!

 Chrome Division – 3rd Round Knockout
Enkelt och bra.

 Decapitated - Carnival Is Forever
Vet inte varför jag gillar denna, jag bara gör det!

 Dynasty - Knock You Down
Snygga färger blandat med hårda killar.

 Endstille - Infektion 1813
Skulle lika gärna vara ett vykort?

 Enslaved - The Sleeping Gods
Man kan stirra på denna i timtal och bara sjunka in.

 George Lynch - Kill All Control
Skulle säkert passa bra som gäng symbol.

 Karma To Burn - V
Satan så bra och snygg denna är.
Är det en älg som röker?
Coolt!

 Morbus Chron - Sleepers In The Rift
Nya detaljer dyker upp hela tiden, underbart.

 Noctem - Oblivion
Snyggt motiv helt enkelt.

 Novembers Doom - Aphotic
Kan man köpa ett sådant träd någonstans?

 Papa Roach - Time For Annihilation... On The Road And On The Record
Så jäkla hård omslag så man tappar andan!

 Red Fang - Murder The Mountains
Ser ut som hämtat från en skräck B-film.
Love it!

 Sepultra - Kairos
Tiden rinner ut mellan våra fingrar.

 Seven Witches - Call Upon The Wicked
Ansiktet påminner om något men kan inte placera det nu.

 Sixx a.m. - This Is Gonna Hurt
Som att se sitt eget hjärta.

 Sparzanza - Folie Á Cinq
Ser som det skulle kunna vara hämtat från en film.

 Stampede - A Sudden Impulse
Kan man köpa detta som spel??

 Stormwarrior - Heathen Warrior
Lite mytologi och jag älskar det!!

Hoppas du gillade denna och om du kommenterar duktigt så blir jag glad.

Vilken/Vilka var din favorit denna gång?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Clementina

Morbus Chron - Sleepers In The Rift, lite äcklig med den gillade jag bäst.

2011-10-16 @ 22:17:53
Postat av: Janne

Sparzanzas omslag är riktigt snyggt

2011-10-17 @ 08:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn