src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Bleed In My Arms...

 

Nyfikna på min helg nu som jag tillbrunga i Stockholm?
Jag var där för att härja med min goda vän.
Det fanns Mojito, Gin drinkar , Captain Morgan och sist men inte minst öl.
Behöver jag säga mer?
Sena kvällar samt WII spelande, även om vi började iaf. Fredagen vid Harry B James.
Planen var också att jag skulle försöka att träffa några andra av mina stockholms kontakter, men alla var upptagna med annat denna gång tyvärr.

"Beerdrinkers and hellraisers" som vi kallar oss, kanske inte så påhittigt men det stämmer.
Hur som helst var det skönt att få komma bort på en mini-semester eller vad vi nu ska kalla det.
Nu är man tillbaka ivardagen och jag har gjort min första dag på det nya jobbet.
Kommer nog bli bra det här tror jag.

Kort och annat från resan existerar inte som vanligt, förut det som jag tog vid Cornelis Vreeswijk grav.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn