src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

I Can't Wait Anymore...

"Can you colorize my life I'm so sick of black and white?"

 

Nu var det sannerligen ett bra tag sedan jag skrev något om min vardag eller liknande.
Dagarna och inläggen bara rinner på.
Om det är bra eller dåligt vet jag inte än, gav ju er läsare lite chans att påverka bloggen i och med mitt Fredagstema men bara en hörde av sig med ett önskemål som jag ska försöka tillgodo se.

För er som har koll på kategorin "Smiling Like A Killer" så vet ni också att det skulle kommit en sådan i Lördags, men det gjorde det inte.
Tiden och lusten fanns inte riktigt då Kevin var här hos mig.
Borde gjort den igår då, eller varför inte idag?
Får se, annars får jag skjuta upp den till nästa månad.
Ok?

Jag har det bra men jag börjar undra om saker och ting och blir det inte som jag vill vet jag absolut inte hur jag ska lösa allt.
Men jag ska ringa och kolla upp det hela.
Vad yrar han om?
Pengar och varför dom inte kommit än så klart. ;)

Hoppas som sagt att det hela löser sig.
I protest kommer jag nu hålla tyst resten av dagen!
Tack!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Japp sån är jag hehe =)



Hoppas dagen har varit bra för dig.

Här slutade med att man vart arg dottern hade blivit biten på dagis..morr



2011-09-19 @ 21:28:32
URL: http://aurorasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn