src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Like There's No Tomorrow...


Känn och smaka på ledordet "Like There's No Tomorrow" så är det lite och jag har ett toppen Fredags humor kan jag avslöja för er alla.
Jag kommer köra full gas till det inte håller längre, för att köra samma resa dagen efter också.
Hur allt slutar får den som lever se...

...Fredagstemat är här igen och visst är det härligt mina kära läsare?!!!
Vi ses i dimman och ta hand om er.
Berätta gärna vad era helgplaner är också!!

Vinnare i min tävling avslöjas så snart som möjligt samt en är dragen så klart.
Återkommer ang. detta så klart!
Spännade värre med andra ord!

3vlig helg!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn