src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Coverama Suprise XVII...



Nu är påsken och dess firande till ända, men jag känner för att fira lite till.
Hur gör vi det bäst?
Jo, med ännu en del i kategorin "Coverama"!

Känns också bra att vara tillbaka här i bloggen igen, och jag har redan en del spännande planerat.
Men mer om det senare, nu gäller det snygga omslag och varför jag valt dom.

Vi låter dom tala sitt tydliga språk nu, det är bara att håll i sig för nu kör vi loss!

(Kör ingen ranking om ni trodde det utan tar som dom är helt enkelt)
(Alla bilder är klickbara för lite större format)

 Blindead - Affliction XXVII II MMIX
Påminner om någon känd tavla tycker jag?!

 Broken Teeth - Viva La Rock, Fantastico
Färgerna och motivet gillas nog mest här.

 Chthonic - Takasago Army
Tycker denna är en ganska stark och bra bild.

 Consortium Project V - Species
Känns photoshopad men jag gillar den ändå.

 Criminal - Akelarre
Påminner lite om Whitcherys omslag till "Which Krieg" som jag också gilla.

 Evile - Five Serpent's Teeth
Underbart motiv som går i hop med titeln.

 Fleshgod Apocakypse - Agony
Jag blir lite förälskad i detta omslag faktiskt.

 Generation Kill - Red White And Blood
Omslag som liknar spelomslag är en svaghet som jag har.

 Gurd - Never Fail
Detta ser jäkla häftigt ut att göra, eller?

 Headcat - Walk The Walk...Talk The Talk
Liknar någon tecknad serie, och enkelt är också snyggt.

 Ics Vortex - Storm Seeker
Natten är bra vacker, inte sant?

 Immolation - Majesty And Decay
Oslagbart monument!

 Jorn - Live In Black
Som sagt, enkelt kan också vara snyggt.

 Malefice - Awaken The Tides
Fullkomligen älskar färgerna i denna.

 Malicious & Last Epitaph Present: The Final Days Of Frost
Det kan inte bli mer (black) metal!

 Michael Schenker - Temple Of Rock
Hur bild och titel går i hop med ett stänk av humor gillar jag.

 Sarah Jezebel Deva - The Corruption Of Mercy
Morbida bilder är också snygga och bra.

 Sebastian Bach - Kicking & Screaming
Snygg och bilden har lite fart i sig?

 Sinner - One Bullet Left
Innehåller så många bra grejor så det är svårt att säga vad exakt jag gillar.

 Textures - Dualism
Vet inte vad det är, men jag gillar den.

Hoppas du gillade denna och om du kommenterar duktigt så blir jag glad.

Vilken/Vilka var din favorit denna gång?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Spelomslag gillar jag också och därförm tror jag min favorit är Generation Kill. :-)

sv:

Macken på vinyl är ju verkligen kult! :-)

Ja, jag föll för Manson-videon direkt!

Nu har jag förberett lite för ditt gästande imorgon... ;-)

2012-04-10 @ 18:55:30
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn