src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Fatal Smile @ The Crash - Videos...


Den 31 Mars var jag på The Crash och såg bland annat Fatal Smile, och för er som missade korten kan kolla här.

Fick detta med mig hem också, och håll utskick efter tävling där du som läsare kan vara med och tävla om ett likadant set av skivor.

Nu tänkte jag också överaska er med två videos som jag filma från kvällen.
Den första är ett lite längre tal av sångaren, och gillar hans humor som avslöjas lätt i videon.
Och den andra hoppar jag in precis ungefär när den börjar, hur som helst så är det hela filmat frontline.

Ljudet vart hyffsat och skönt att jag äntligen fick testa vad min kamera går för, att sedan jag vinglar lite samt råkar röja med under tiden är helt andra historier.

Enjoy.



 
Fatal Smile Live På The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening den 31 Mars 2012.
 
 
Fatal Smile Live På The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening den 31 Mars 2012.

Cheers!!
Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn