src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Video Years...

 

Igår dammande jag av dvd´n Twisted Sister The Video Years och kolla på den med Kevin, och i morse ville han se den igen.
Ni kanske kan gissa vilka låtar/videos han fastna mest för?
Det är en förbaskat bra dvd så klart, och jag kanske skulle damma av fler?

Needless to say så hade vi en bra dag igår med mys och film tidigare på dagen/kvällen.
Regna gjorde det också vilket gjorde det hela mer legitimt att sitta hemma.

Idag är vädret lite bättre så det blir säkert att styra stegen utåt, sen får man se.
Orka planera, spontanitet is the shit!

Vad mer händer värt att berätta om?
Ingen anning vad jag kommer på nu, men får väl återkomma.

Glöm inte att "gilla" Grimgoth på Facebook.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

Pst! Du har en utmaning på min blogg.

2012-04-14 @ 16:31:38
URL: http://violavamp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn