src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Vinnaren I Tävling Med Fatal Smile Prylar...

 

Då har en vinnare från "Tävling Med Fatal Smile Prylar..." utsetts.
Innan jag säger vem det är så vill jag ännu en gång tacka Fatal Smile!

Min take med tävlingarna här på bloggen är att så många som möjligt ska delta och kunna detta, i denna använde jag mig av att man ska "gilla" gruppen och min blogg på Facebook.

Sen kom frågan: "Kan jag tävla fast jag inte har Facebook?"
Svaret: "Regler är ju regler, men kan göra ett undantag för dig. Dock får du lite handikap och får väga upp detta med en "killer" motivering!"

I framtiden får jag komma på ett bra alternativ i tävlingen så detta ej inträffar igen.
Hur som helst så var det inte så många som deltog i just denna och motiveringarna var olika.

Därför vart det just en "killer motivering" som stog som vinnare!

 
Grattis Spinningblack!

Motiveringen:
"Som sagt jag är gammalmodig och har inte Facebook och kan således bara framföra här att jag gillar din blogg.
Rätt svar är 21st Century freaks.

Min motivering: Tro det eller ej, men jag kan tyckas ha stor koll på hårdrocksscenen, men av nån konstigt anledning har jag missat detta band. Fick ju dock med en cd-singel i senaste Swedenrock. Och jädrar, det här är ju riktigt bra! Trodde först det skulle vara sleaze, men det känns så mycket mer. Gillar främst Judgment day, bra musiker slagkraftig sång och så bra tryck i bas och trummor. Tungt och bra gung.

Vill väldigt gärna vinna detta paket för att få möjlighet att lyssna mer på detta band som jag är oerhört hungrig på att få mer av.

Vid en vinst kommer givetvis recensioner även på min blogg för att sprida Fatal Smiles musik till fler."

Vinnare mail har skickats och priset kommer så fort jag fått din adress!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Spinningblack

Man får tacka!

Ska bli riktigt kul att höra mer av detta band!



Adressen har skickats per mail.



Cheers!

2012-04-23 @ 18:33:09
URL: http://Spinningblack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn