src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

What To Wear?...

 

Dom flesta av er där ute kanske redan har koll på att den 28 April så kommer Marduk spela här i stan (Norrköping)?
Om inte så fick ni veta det nu!

Planen är så klart att jag ska gå, det var för någon dag sedan jag insåg att det är snart dags.
Kom och tänka på då vilken tröja man ska ha på sig?

Förbanden är lokala i form av Year Of The Goat och Misericordia.


Year of the goat, Misericordia, Marduk (Heaven shall burn och Fuck me jesus).

Hade det stannat vid valet av Marduk tröja hade jag nog valt "Heaven shall burn" (som är lite gammal och sliten) för det är där mitt hjärta ligger mest när vi snackar om det "gammla".
Dock vore det kanske extra speciellt att ha på sig Misericordia tröjan på sig, då troligen mer parten av folket lär ha någon form av Marduk tröja på sig.(?)
Där med skulle man kanske sticka ut lite samt hylla den lokala scenen lite mer, samma tes kan man använda för Year of the goat.

Fan, vad svårt det ska vara att vara kille och hårdrockare inför denna beslutsångest!
Ni kanske inte trodde sådant existerade?
Det gör det, iallafall för mig.

Vad tycker ni om denna fråga och val?

Cheers!! 

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Jag röstar på någon av de lokala banden-jag tror att det betyder mycket för dem att se någon med deras tröja i ett hav av Marduk-tröjor. Hade jag gått på Judas Priest på hovet hade Hammerfall-tröjan varit på.

2012-04-25 @ 17:44:11
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Spinningblack

Alla tre banden är ju lokala. Jag tycker du ska välja Misericordia.

Hoppas vi ses på spelningen!

2012-04-25 @ 19:23:02
URL: http://Spinningblack.blogspot.com
Postat av: Grimgoth

Spinningblack:

Jo, jag vet att alla är lokala.

Men alla kanske inte är lika kända var mer min poäng. ;)



Hoppas jag med, ser du mig så hälsa gärna!

2012-04-25 @ 21:29:07
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: sanna

sv: You know it! ;) Hahahaha, det var en snubbe i publiken som av någon totalt konstig anledning hade med sig en oöppnad fil. så Anders såg den och bad om att få upp den på scenen, sen tackade han som fan, sa att han skulle dricka den sen och ställde den vid trummorna. varpå publiken började skika "drick! drick! drick!" och Anders svarade "nej förfan, vi heter inte mustasch!" hahahaha,

2012-04-26 @ 14:31:41
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn