src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Dancing In The Street...

 
 
Fasen vad det märks att det är sommar och folk kanske inte är lika engagerade i att läsa bloggen, inte bara statistik mässigt utan tävlings mässigt.
Som ni kanske vet så har jag just nu en tävling där man kan vinna en signerad skiva av Mia Klose, det finns goda chanser än så länge då häpnadsväckande (konstigt nog) ingen ställt upp än!

Så vad ska jag hitta på i helgen?
Planen för kvällen är att dricka öl och sedan gå till Bacchus Bakfika där Six Gun och Refuel spelar, men inte nog med det så blir det förhandslyssning av Bonafide´s nya album "Ultimate Rebel".
Tror det blir en bra kväll och efterfesten kommer som vanligt ske på Vinkällaren.
Vi ses där?!

Lördagen är ett oskrivet blad än men jag kommer få besök och det kommer bli en trevlig kväll det med, öl kommer finnas med i bilden också resten löser sig på vägen?!

Hela denna vecka har jag nästan trott/hoppas att det är nästa vecka, och vad händer då kanske ni undrar?
Skogsröjet är ju den helgen, något som jag ser fram i mot!
Fan va bra det blir och kanske vi ses där med??

Fredagstemat kanske man ska säga några ord om också?
Detta är nog bland dom roligaste och även knasigaste videos som gjort?
Kläderna, dansen och årtalet bara stinker 80-tal.
Två underbara artister framför det hela också så klart!
 
Nä mina kära läsare, besökare och annat löst folk...
...Ta det lungt ute i dimman så ses vi!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Vilken ruggigt fin design
Vilken öppning av bloggen

2012-08-03 @ 23:06:04
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn