src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Get Outta Here Alive...

 
 
För er som följer och följt denna blogg länge vet att jag uppdaterar så frikvent som jag bara kan, nu blir det tyvärr inte alltid så av olika anledningar.
Livet kommer och knackar på dörren och säger att man behövs på andra ställen, det är där jag också varit.
 
Lovar att återkomma så fort det bara går och så klart kommer min lilla rapport från Skogsröjet också.
Vill också påminna om min sida på Facebook där jag ibland släpper ut nyheter ang. bloggen och varför den ev. utgår.

Så allt ni behöver göra nu är att tålmodigt vänta...
Tack!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: spinningblack

Givetvis kommer jag även i fortsättningen följa din blogg oavsett hur ofta du uppdaterar den. Ibland behöver man helt enkelt styra med andra saker som måste prioriteras högre.

2012-08-16 @ 21:11:49
URL: http://spinningblack.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn