src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Grimgoths Christmas Songs III...

 
När jag letade i mitt blogg arkiv så upptäckte jag att jag gjort inläggen "Grimgoths Christmas Songs" och "Grimgoths Christmas Songs II", detta var två år sedan.
 
Dags att bygga på listan av jullåtar "The Heavy Metal Way".
Alla låtar kommer vara länkade till youtube så ni snabbt och enkelt hittar dom och slipper där med leta ihjäl er efter eran kanske mer traditionella julskiva där hemma och damma av den.
 
Lizzy Borden - Silent Night
 
Sedan går vi över till några som var med förra året också.
 
The Darkness - Christmas Time (Don't Let The Bells End)
 
Twisted Sister - Heavy Metal Christmas
 
Twisted Sister - Oh Come All Ye Faithful
 
Twisted Sister - Silver Bells
 
Bloggaren Spader Ess har också lämnat några förslag:
Greedies (Sex Pistols & Thin Lizzy) - A Merry Jingle TOTP2

Bangin Around The X Mas Tree
Gene Simmons - When You Wish Upon The Star
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: anake

Ett förslag till christmas songs: Heavy christmas med 220 Volt. Passar perfekt tycker jag ;)

Svar: Hade med den i den gamla listan om jag inte minns fel, och visst är den bra!
Grimgoth™

2012-12-21 @ 21:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn