src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Grimgoth´s AC/DC Tävling Resultat...

 

Så då var "Grimgoth´s AC/DC Tävling..." slut och en vinnare utsedd genom slumpens hemligheter.
Även om den senaste tiden innhållit en hel del tävlingar från min sida här var det grymt kul att se att så många ställde upp även i denna.

Som sagt kunde dock bara en stå som vinnare.
Men innan vi avslöjar det så tar vi frågorna och svaren innan.

Skivan "Black In Black" är en hyllning till vem:?
Svar: Bon Scott

Varifrån kom den jättekvinna som inspirerade till "A Whole Lotta Rosie":?
Svar: Tasmanien

Vinnare är: Daniel Leuschner
 

Sist men inte minst även ett stort tack till Rockmerch som var med och sponsrade denna tävling.

Innan jag avslutar vill jag fråga några frågor till framtida tävlingar:

1. Var denna tävling kul?
2. Skulle du vilja se en liknande tävling igen?
3. Var den för svår/lagom/för lätt?
4. Var det rörigt/jobbigt att jag blanda in Facebook "gilla"?

Har du förslag för framtida tävlingar?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: anake

Meeeen...det var ju jag som skulle vinna ;)

Grattis Daniel!

2012-02-20 @ 20:02:36
Postat av: Janne

Tävlingen var bra lite lätt kanske. Det hade varit ännu bättre om jag kommit ihåg att tävla...

2012-02-21 @ 10:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn