src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

All The Young Dudes...

 

Om jag nu har några nya läsare så är detta mitt så kallades "Fredagstema", då jag varje fredag kör en härlig video som du kan se, lyssna samt njuta till.

Får se hur mycket bloggande det blir i helgen då jag kommer ha en del att stå i men så ni vet liksom.

Om någon är intresserad:
"Vi har nyligen gått in på ett nytt år och jag kanske är tidigt ute med detta?
Men den 25 Januari 2012 kommer bloggen att fira tre år, då jag bjudit in andra bloggare för att skriva om mig och bloggen de andra åren är det dags att se om det finns nya talanger som följt med på denna resa och känner sig sugna!?

Under kategori "1år" samt "2år" på bloggen hittar du vad andra skrivit.
Är DU rätt man/kvinna för jobbet så kontakta mig ASAP så jag vet, annars får jag hitta på något annat skoj!
(Givetvis får de som redan varit med en gång vara med igen om det vore så att ni är sugna på en comeback)

Tack på förhand!"

Vi ses i dimman och ta hand om er!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Jag stod längst fram så för mig var publiken allt annat än lam, haha.

2012-01-07 @ 14:29:38
URL: http://jgsound.blogg.se/
Postat av: lady do or die

Kul idé! :D

2012-01-09 @ 12:14:47
URL: http://ladydoordie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn