src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Captain Awesome‏...

När jag snubblade in på denna gästbloggare så föll jag pladask för hans namn, trodde att det skulle vara ett alter ego eller superhjälte tema.
Det visade sig vara så mycket mer än så... Vänner, Musik, Gitarrer, Öl, Fester, Leva livet, Hårdrock,
Trummor, Metal , Sång , Kaffe, Cigaretter, Kärlek. så lyder hans beskrivning.
Den stämmer, men det jag minns mest av han var hans frågor som var i en frågestund som jag hade.
Hans nyfikenhet på mig och då kanske mest Grimgoth var häpnadsväckande stort!

Dags att släppa loss nästa gästbloggare i detta 3års firande av min blogg!

Låt mig presentera: Captain Awesome‏.


 

Grimgoth, bloggvärldens skönaste alter ego?!
In my opinion? Of course!

Men Grimgoth är inte bara Grimgoth, utan även Chrille - en sympatisk, trevlig och jäkligt engagerad människa på många plan.
Engagerad inom hårdrocken, på bloggen och en (vad jag har förstått) engagerad människa ute i det "verkliga livet".

En människa jag väldigt gärna skulle träffa och sänka ett par-tre... sju bärs med och bara diskutera hårdrock och allt möjligt mellan himmel och helvete.

Jag hittade till Grimgoths blogg genom en "bloggvän" till honom (eller hur man nu ska säga't), och på den vägen är det.
Grimgoth kommenterar nästan alltid ens egna inlägg och kommer med tips om lite dittan och dattan och är allt som oftast pratsam, hjälpsam, social och med glimten i ögat.

Grimgoths blogg är fylld av nya upplevelser musikaliskt sett.
Finns X antal nya band jag hittat genom bloggen.
Men han har även intressanta inlägg där det finns till exempel - albumart, tjejer inom metal (eller "Chicks of Metal", som han själv skriver) etc etc etc... Men det är inte bara en blogg inriktad på musiken, utan även på många andra ämnen såsom film, upplevelser och dylikt.
Grimgoth slänger även ut tävlingar ibland, som är riktigt bra, ska jag säga.
Inte för svåra, men inte heller för lätta.
Lagom utmanande för "gemene man".

Grimgoth's blogg är bland de bästa svenska rockbloggarna på nätet just nu och jag kommer med stort intresse fortsätta att besöka bloggen veckovis eller oftare.
Jag skulle helt klart rekommendera bloggen till andra och nämner lite titt som tätt bloggen på min egen, så att andra kan få upp ögonen för denna blogg.

Vi ser fram emot MINST 3 nya, fräscha år med Grimgoth i spetsen!
Rock on brother!

Stay true. Stay awesome.

/Captain Awesome

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Captain Awesome

Awesome mannen! :)



Vinsten är numer i CD-samlingen! :)



Stay true, stay awesome!

2012-01-27 @ 15:57:52
URL: http://captainawesome.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn