src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Levnadskonst, Överlevnad, Rock´n´Roll...

Den första i en rad gästbloggare står på tur i mitt tre års firande här på bloggen, och denna är den grymma Micke.
Hur vi hittade varandra är jag lite osäker över, dock hade han bättre koll.
I hans blogg kan man läsa om hans liv på en bra och enkelt sätt, det innehåller en gnutta humör blandat med allvar.
Det berättas om hans skådespeleri, hojåkande samt familj.
När jag besöker hans blogg får jag en nostalgi tripp, tänk att min blogg såg ungefär likadan ut som hans en gång i tiden!

Låt mig presentera: Micke.


 

Grimgoth har bloggat sen 25 Januari 2009 och jag sen 19 Mars 2009, så vi började samma år, ungefär 1.5 månader från varandra.
Jag kollade genom mitt arkiv i bloggen och våra första kommentarer på varandras bloggar skrevs i augusti 2009. Sen dess har jag läst och kommenterat hans blogg med jämna mellanrum under de följande 2.5 åren.

Det första minnet jag har av Grim´s blogg är att jag verkligen gillade hans animering av sig själv.
Den glada, tecknade rockaren med fingrarna i luften och ölen i handen.
Även om jag aldrig träffat Grim i verkligheten, (än), så kan jag tänka mig att den bilden verkligen visar den rätte Grim.

Jag gillar Grims blogg och kommer att fortsätta läsa den och jag hoppas också att ni gör det.
Gillar ni rock och allt som hör en rockares liv till, blir ni inte besvikna.
Jag hoppas också att jag får chansen att träffa Grim IRL nån gång och ta en öl ihop på nån bra rockspelning.
Det hade varit RIKTIGT kul!

Never stop rocking!

//Micke

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Den Lekande Människan

Schyst skriven hommage, Micke!

2012-01-26 @ 12:34:16
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: Janne

Det är alltid trevligt att träffa Grimgoth och ta sig en kall eller två.

2012-01-26 @ 12:54:40
Postat av: Annely

SV: Blir väl mer med åren antar jag (;

2012-01-26 @ 16:43:17
URL: http://annelynordlund.blogg.se/
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Kul med Micke som gästbloggare!

2012-01-27 @ 12:49:36
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Micke

Ah, så kul att jag fick vara först! :-)

Kul att läsa de andra gästerna också.

Ha en fortsatt bra helg, broder och Rock on!

2012-01-28 @ 19:39:13
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Micke är grym =)



Nu måste jag kika vidare här=)

2012-01-28 @ 22:10:18
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn