src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Show Your Fist...


Fredagstemat är lite hårdare denna gång, men det är väl så vi vill ha det också?

 När jag slutade min jobb så fick vi med oss denna hem, en underbar bok med jävligt snygga bilder och kul historik.
Kevin och jag tittade igenom den och när han fick se grabbarna från KISS så vart han till sig och ville ha deras musik i sin mobil, jag fixade det så klart plus lite andra klassiska grupper.

Nog om det, ni undrar säkert hur jag har det hemma då jag inte skrivit om det på ett tag nu.
Veckan har gått snart i sin helhet och jag har det så där, ångesten är inte lika hög och jag försöker sysselsätta mig i den mån det går här hemma och andra håll.
Men jag vill ta mig fan ha jobb snart igen så man kan börja leva igen, men sökandet fortsätter.

Ikväll ska jag nog på lite festligheter så vi lär säkert ses i dimman, ta hand om er!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Lycka till med jobbsökandet och ha en riktgt bra helg! :-)

Rock on!

2012-01-20 @ 22:27:31
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Majje

Men om du gnäller på att inte jag berättar saker så kan ju du säga till när det vankas festligheter då. Deal? För har man inte FB så finns man ju inte... :P

2012-01-21 @ 18:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn